GOZD IN NARAVNO OKOLJE SKOZI OTROKOVE OČI

UNESCO projekt  “GOZD IN NARAVNO OKOLJE SKOZI OTROKOVE OČI”

Učenci 7.c z razredničarko letos sodelujemo v UNESCO projektu “Gozd in naravno okolje skozi otrokove oči”. Kolikor časa smo lahko preživeli ob učenju in sproščanju v naravi, smo skrbno beležili svoja občutja in vtise. Zapisali smo jih in jih skupaj s fotografijami objavljamo. Morda koga spodbudimo, da bo še več pouka, šolskih dejavnosti, športa in tudi zabave namesto za štirimi stenami potekalo v naravi, ki je najboljša učilnica. 

POVEZAVA


Vabilo_skriti-koticki-1

PRIJAVNICA-UČENEC-POUČUJE-2022-23

Stara-igraca-za-novo-veselje_prijava22_23

Vrticki

Obudimo-pisanje-pisem-2022_2023

opis_platforma2022_23

vabilo_dediščina_maj_2023_lect

Vabilo-GORNIŠKI-TABOR-V-VRATIH-202223

Vsaka-vas

Nazaj-v-planinski-raj…

Vabilo-s-prijavnico-za-šole-2022-1

DELAVNICE NA CERJU, 23. september 2022

Orientacijski pohod na Cerju

Dijaki in učenci v manjših skupinah prehodijo določeno pot in na njej rešujejo preproste naloge iz orientacije, geografije, matematike ter poznavanja narave. Število udeležencev: 50 Vodijo: Miran Tratnik, prof. Lorna Atanasovski, prof., Liba Čubej, prof., z dijaki (8)

Zgodovinsko-literarna delavnica

Udeleženci bodo stopili v viharno preteklost naše domovine. Oživila jo bosta zgodovinska pripoved in literarni pogled.

Število udeležencev: 30

Vodita: Ana Ogrič, prof. in Tomaž Komel, prof.

Biološke terenske vaje

Botanični sprehod po kraški pokrajini, spoznavanje abiotskih dejavnikov, rastlinskih vrst in vzorčenje živalskih vrst.

Delavnica je namenjena maturantom biologije in gostom (4).

Vodi:  Pavel Bone, prof.

Botanična učna pot po Cerju

Spoznajte novo botanično učno pot na Cerju.

Število udeležencev: 15

Vodi: Janina Žorž, prof. z dijaki

Likovna delavnica 1: Fil Orange /Oranžna nit        

Podnaslov: Likovno oživljanje požgane kraške krajine

Likovna področja/discipline/žanri/povezave:  Land Art/Environmental Art/Earthworks/ Konceptualna umetnost/Krajinska umetnost/Umetnost in ekologija/Umetnost v javnem prostoru
Na lokaciji požarišča, kjer so še ohranjeni črni skeleti požganega grmovja in drevja, z uporabo vrvi žive oranžne barve ustvarjamo/tkemo/pletemo pajčevino nove živosti – preplet ognja novega življenja. V strukturo požganih vej dijaki/ustvarjalci tkejo strukturo novega ožilja/ življenja in to dogajanje dokumentirajo skozi video in fotografijo.

Število udeležencev: 8

Likovna delavnica 2: Oglje z ogljem

Podnaslov: Likovno in materialno zrcaljenje/skeniranje požgane kraške krajine

Likovno področje: Risba z ogljem
Na lokaciji požarišča, kjer so še ohranjeni črni skeleti požganega grmovja in drevja, na tabuli rasi – beli površini lista večjih dimenzij – v grafični tehniki risbe z ogljem (z ožganim lesom) odslikavamo podobe strukture požganega vejevja.

Število udeležencev: 12

Vodita: Bogdan Vrčon, prof. in Marko Krumberger, prof.

Umetnostnozgodovinska delavnica: Obnova po 1. svetovni vojni porušenih naselij

Prva svetovna vojna je grobo prekinila bleščečo kariero in Fabiani se je umaknil v Gorico, kjer se je ukvarjal z obnovo v prvi svetovni vojni porušenih domačih krajev.

Cilj:

  • spoznati Fabianijeve načrte in izvedbo obnove naselij (primer: Temnica)
  • obisk cerkve Sv. Tilna v Svetem pri Komnu
  • obisk gradišča Debela Griža

Dijaki potrebujejo skicirko, svinčnik, telefon (dostop do virov in fotografiranje).

Število udeležencev: 35

Vodita: Jurij Žagar, prof. in Jaka Jagrič, prof.

Spoznajmo ruski jezik: kratek tečaj za osnovnošolce

Skozi zanimive vaje učenci spoznavajo ruski jezik ob pomoči dijakov in mentorice.

Število udeležencev: 10

Vodi: Katja Piuzzi, prof.

Vlog

Na delavnici boste spremljali dijake v različnih delavnicah in skupaj z njimi podoživljali viharni čas 1. svetovne vojne. Svoja razmišljanja in vživljanja boste posneli. Zapisali boste osnutek/scenarij svoje zgodbe v vlogu, doma posnetke ustrezno razporedili (zmontirali), dodali še kakšen zapis ali misel ter glasbeno podlago.

Pripomočki: pisalo, papir, telefon; kdor ima, lahko prinese fotoaparat s kamero in/ali kamero.

Število udeležencev: 10

Mentorica: Andrejka Markočič Šušmelj, prof.

Prevajalske delavnice

V delavnice se vključijo dijaki, ki so za izbirni predmet na maturi izbrali tuji jezik, in drugi, ki jih navdušuje literarno prevajanje (po dogovoru s profesorjem).

Pod vodstvom mentorjev, učiteljev tujih jezikov, bodo dijaki prevajali literarno besedilo (pravljico) v vse tuje jezike, ki se poučujejo na Gimnaziji Nova Gorica.

Dijaki potrebujejo prenosni računalnik (prinesejo mentorji), telefon (dostop do slovarjev in drugih virov), pisalo.

Mentorji:

Nataša Munih, prof. – nemščina

Nadja Vodopivec, prof. – italijanščina

Vesna Prinčič Crosatto, prof. – ruščina

Milena Đuretić, prof. – španščina

Ines Vižin, Samuel Farsure, prof. – francoščina

Gibalna delavnica: Popestrimo dan z gibanjem

 (namenjena osnovnošolcem od 1. do 5. razreda)

Delavnica zajema osnovne gibalne naloge (dinamične gimnastične vaje za raztezanje, gimnastične vaje za razvoj splošne moči z obremenitvojo lastne teže telesa, delo z drobnimi športnimi rekviziti), ki jih izvajamo v frontalni in skupinski obliki ob glasbeni spremljavi.

Učenci naj imajo oblačila in obutev, ki jim omogoča neovirano gibanje in stabilen korak. Za pitje priporočamo še manjšo plastenko z vodo.

Mentorica: Lidija Lutman, prof. v sodelovanju z dijaki tutorji (po dogovoru s prof. Lutman)

Likovno ustvarjanje ob branju pravljice

(namenjena osnovnošolcem od 1. do 5. razreda)

Brali bomo pravljico Lev v srcu pisateljice Rachel Bright, prevedel jo je Milan Dekleva.

Po zgodbi bodo učenci izdelovali origamije.

Mentorici: knjižničarka Tina Kogoj, Vanja Gabrijelčič, prof. v sodelovanju z dijaki tutorji (po dogovoru z mentoricama)